Mlkbrn Merhaba arkadaşlar oksapar iğne kullanıyorum günlük olarak her gün ama dün kullanmayı unuttum bşy olur mu sizce ya
annesi_ Mlkbrn Yok canım bişi olmaz merak etme ama her gün vurulmayı unutma 1 gün bende vurulmamıştım kanamam vardı doktorum bir günlük vurma demişti bişi olmadı çok şükür stres yapma kendine
Mlkbrn annesi_ şimdiye kadar hiç unutmadım 16 haftalığım 7 haftadır kullanıyorum ama dün sadece vurunmadım işde
annesi_ Mlkbrn Allah’ın izniyle bişi olmaz takma kafana olcak olsa iğne her gün vurulsanda olur oyüzden boşyere sıkma canını bir günden bişi olmaz sağlıkla alırsın kucağına inşallah 🤲🏻
Mlkbrn annesi_ amiiiiiiiinn amiiiiiiiinn inşallah hep beraber saglıkla bebişlerimizi kucağımıza alalım inşallah
begonvilko Allah’ın izniyle bir günden bir şey olmaz canım yüreğini ferah tut ama bir daha unutmamak icin alarm falan kur bence. Önemli çünkü.