Mest12 aşılarınızı, ikili üçlü tarama testlerinizi ayrıntılı ultrason çekimi şeker yüklemesi hiçbirini yaptırmadınız mı en azından sağlık ocağına gidip bi takibinizi yaptırsanız . Bu durumunuza üzüldüm gerçekten azbuz bir zaman değil gitmeyişinşz ben kendi imkanlarımla giderdim ne olursa olsun