Ben de 30da gittim 29 haftalık çıktı normal dedi şimdilik doktor. Ama kalbine falan baya baktılar anlamadım bir de kontrole normalde daha seyrek çağırıyordu haftaya tekrar gel dedi. Bı sorun mu var diyince de yok sen de strese girdin şimdi böyle inceledikce o yüzden haftaya gel için rahat etsin dedi