Busramnida senin tahlillerine göre değişkenlik gösterebiliyor. Hangisine ihtiyacın varsa ona göre yazar. Kan değerin düşükse kan ilacı. Magnezyum felan yazar. Ama genelde d vitamini ve Demir ilacı illaki yazıyorlar. Ben mesela 33
Haftadayım bir kutu folik asitten sonra sadece d vitamini ve Demir ilacı kullandım kan ilacına ihtiyaç duyulmadı. Çünkü sürekli günde bir kaşık pekmez içiyorum ve hergün domates yiyorum ilaçtan iyidir tavsiye ederim ☺️