Rina Merhaba Bu hafta genital bölgeye epilasyon yaptırmayı düşünüyorum. Şu an denediğimiz için olası bir hamilelik oluşuyorsa zararı olur mu?
incimercan Rina epilasyım gebelikte zararlı, siz gebeliği öğrendiğinizde 4-5 haftalık oluyorsunuz. Gebelik planınız varsa hiç riske etmeyin bence.
beyzanur_kbn Rina Bende hamileligimin ilk ayında gittim ama haberim yokdu tabi gebelikden sonradan sordum epilasyondaki uzmanlara hamileleri hamilelik suphesi olanlari ve bebekleri cocuklari bu odaya bile almiyoruz riskli dedi üzüldüm baya gittigim icin
okuyor Ben gebelik planlamaya başlayınca gitmeyi bırakmıştım. Hastanede yaptiriyordum ve onermediler.
Rina Yanıtlar için çok teşekkürler. Bu hafta deniyoruz daha ama yine de olası bir hamilelikte riske atmamak lazım o halde