halimos25 ben çok içtim hala da içiyorum ne gibi bir sakıncası olsun ki canım. Aksine çok faydalı probiyotik. Doktorlar süt ürünlerinin daha fazla tüketilmesi gerektiğini söylüyorlar hamilelikte. Sade içersen daha iyi olur ama ben sevmediğim için meyveli içtim hep.