Burcuuuu_67 valla ben bi çözüm bulamamıştım ne yazık ki o ağrıya. Ama yanlız olmadığını bil diye yazayım dedim. Bende de aynı kol ağrısı oldu. Tetanozun ilk dozunu vurulalı 10 gün oluyor ama hala aşı vurulan nokta ağrıyor. İlk 5 günde de kolumu oynatamayacak kadar ağrıyordu. Biontech de vurulmuştum ama onun ağrısı 2 gün sonra geçmişti. Bu geçmek bilmedi bi türlü. İkinci dozunu nasıl vurulacağımı düşünüyorum şimdiden 🥺🥺