Pamukcukk yani yine doktor yaptırıyor ama hangisi denk gelirse bazı doktorlar ücret karşılıgı mesai dışında bile olsa geliyor. İlk dogumum da akşam suyum gelmişti öyle gitmiştim kendi doktorunu istedim ama ücret karşılıgı gelebilirim dedi bende istemedim o an nöbetçi olan doktor yaptırdı dogumumu 2.gebeligimde de gün içinde oldugu için kendi doktorum yaptırdı