balbocegim27 Erol teyzenler dese de sen onları yedirme puding danone çok ta yararlı değil evde yoğurt varsa meyve kat yedir
deletedmom27371 Erol seni çok iyi anlıyorum benimde ablam ile bir takım problemlerim var tabi aynı konular değil ama abla kardeş arasında olunca insan kırılıyor
Hilal-95 Erol bnm babam olmadığı halde ben anneme diyorum geri gelmem diye ama mecburuz bazen yapcak bişey yok insanın başına ne geleceği belli olmuyor kuzum sıkma canını inşallah düzelir herşey
Damlamuratalparslan Erol ya tabiki Allah kimseyi kimseye muhtaç etmesin ama aileye de siginamicaksaniz ne yapacaksınız ki .desene el oğlundan beter çıktınız diye . Bence biraz ağzının payını vermeyi bilin insanlara madem onlar böyle rahat konuşup davranıyor .kendinize börekler çörekler istemiyorsunuz küçücük günahsız yavrunuza mama aldiriyorsunuz. Anam babam da olsa cekinmem ezdirmem kendimi . Sizde kendinizi ezdirmeyin
Erol Damlamuratalparslan inanın bende karşılık verecek biriyim ama böyle konuda sanki insan içine kapanıyor muhtac gibi hissediyorsun onun suçu yok ben eşi yanlış seçmişim insan cigerini arar sorar para falan yollar ama nerede buda bu lafı söyleyince kalbim bir kırıldı oldugum yerde kaldım
Sude-96 Erol kocanız geri dönülecek bir insan değil anladığım kadarıyla siz çocukla babanızın evine gitmişsiniz para yollaması lazım bir ihtiyacın var mı diye sorması lazım pişman olacağını zannetmiyorum öyle bir insan olsa da yalandan olur Çok enteresan ama gerçekten yani
Erol Fasulyeninannesi1 görümcem eşim ve kayınlarım hep benim dedigi mi yapsın ben ne dersem o yapmazlarsa ailesine gaz veriyor konuşturmuyor tek benim degil diger ektim dört oldu küstü gitti evine çekti ama geri geldi üç cocugu var diye biri hiç konusmaz şimdi sıra bendedi ve benimde yuvamı yıktı biride cıkıp ya abla yapma yuvamız yıkılıyor demez ablası haklı hep ablasının kalca çıkıklıgı var bir ayagı afedersiniz topal ablam üzülmesin ablam ne derse tamam ya onun da iki cocugu var eşi var seninde var be adam daha niye karıştırıyorsunuz kayınlarımda öyle eşlerini atarlar
Durunas Erol Allah muhtaç etmesin ama aile desteği çok önemli bu dönemde imkanınız varsa ayrı eve çıkın
Erol Durunas maalesef calısma imkanım yok bebegime bakacak kimse yok birde doğuluyum buradaki insanlar rezil eder bizi
Cero-19 Erol baba evinden bir kere çıkınca tamamen bitiyor her şey ,benzer durumunu bende yaşadım ve sorf bu yüzden nefret ettiğim yere döndüm ,hayat kadınlar ve anneler için çok zor tevekkülden duadan başka çaremiz yok,Rabbimizden başka kimsemiz yok 🦋
Jiyan63 Durunas bende Şanlıurfalıyım. Bilirim bizim tarafın insanlarını. Allah yardımcın olsun canım🙏
Mervesmsek22 Erol ayy canım senin için çok üzüldüm Allah gönlüne göre versin herşeyi inşallah ne kardeşler var ya inanamıyorum benim 2 tane yiğenim var onlar için canımı bile veririm değilki 10 tllik iki şey