Selam kızlar dünde aynı postu açmıştım fakat formda güncelleme oldugu için baya kişi görmedi sanırım fikirlerinize ihtiyacım var 🙏 haftaya toplu alışveriş yapacağım, yenidoğan,3-6 ay 6-9 ve 9-12 ay neler almalıyım kış bebeği olacak bu arada ve kendim içinde neler almalıyım??? İlk gebeliğim acemiyim elimde tam liste olan varsa paylaşabilir mi benim gibi olanlar fikir alışverişi yapalım güzel anneler 🥰🥰🥰