Aycaaa571 Kızlar genital bölgenizi neyle alıyorsunuz? Ağdaya gittim geçen ay devam etmeyi düşünüyorum ağdaya ama erken doğum riski yapıyormuş diye korktum jilette mahfediyor, görebilsem makineyle alırım diyorum.
Kezban0708 Aycaaa571 8 aylık gebeyim 8 aydir Ağdaya gidiyorum hiçbir zararını görmedim canın tertemiz oluyor
Pelin-1 Aycaaa571 ben de her ay agdaya gidiyorum doktoruma daniştim kendini kasmiyorsan sorun degil demişti
Miniklimonum Aycaaa571 dayanmaya çalış ağrısına eğer hassassan Ağdayı bırakma derim ben tertemiz yapıyor ve bir ay rahatsın özellikle doğumdan sonra hemen temizlik yapılmadığı için ağda pis pis çıkarmıyor şuana kadar çevremde görmedim erken doğumunu tetikleyen kimseyi ağdasını yapıp duşunu alıp hazır şekilde doğuma giden bile gördüm bende asla ağdayı bırakmam doktor zaten riskli bir durum varsa bunu söylüyor kendinizi ağda esnasında kasmayın tamamen serbest bırakın çok uzatmadan gidin birde alan kişi küçük küçük alsın çok sıcak ağdayı direk vurmasın hijyenine dikkat edin yeterli :)
FusunF Aycaaa571 şahsen ben Ağdaya dayanamıyorum kasıyorum kendimi hamilelikte hiç gidemem makine falanda acıtıyor canımı 😂jilet en iyisi benim için şuan zaten çok az çıkıyor bende şükür ki göbeğim hafifte olsa var göremiyorum ilerleyen haftalarda bilmiyorum ne yapcam 😂
Aycaaa571 Miniklimonum ben ilk gittiğimde çok sıcak vurmuştu bikini bölgemi morarttı birde ağda oraya yapılınca oranın acısı geçmedi, birde keşke bir ay kalsa aldırdım 1 haftada çıktı tüyler
Miniklimonum Aycaaa571 aaaa o zaman yapıdan yapıya değişiyor canım ben gidiyorum zaten arkadaşım yıllardır gittiğim yer hatta oda hamile olduğu için anlıyor halimden ılıtıyor üflüyor öyle sürüyor küçük küçük vurup çekiyor hiç bittiğini anlamıyorum diğer ağdama 3,5 4 hafta sonra gidiyorum oda uzun bi şekilde değil hafifken yine
Aycaaa571 FusunF 😄😄 ben karnımdan hiç göremiyorum jiletle alsam çok kararma yapıyor ve tüyleri çok dağıtıyor, makineyle de tam alamıyorum takıntım olmasa umursamam ama takıntım olunca elime geldimi sinirleniyorum
FusunF Aycaaa571 evet Ya temiz olmak istiyor insan bide gobişten görülmüyor da işimiz zor 😂siz acıya dayanıyorsanız jileti boşverin Zaten ben dayanamıyorum diye yoksa bende Ağdaya giderdim
Eduedu Bende önümü göremiyorum çok zorlanıyorum ağdayı düşünüyorum ama korkuyprum hiç yaptırmadım çok acıyo mu