24+2olduk hic birsey alamadım anne annesi yorgan ve yastık yaptırdı halası batniyesiyle yelegini yapıyor kayın valdem hala beklemede neden onu bilmiyorum 🤷♂️ kız kardesim 10 yasında bebek zıbını almıs ben hala birsey alamadım deddeside emzik ve bebe pudrası ıslak mendilini felan almıs bi benle babası duruyoruz😁😂🤭🙈🙈🙈