Ebruaksoylu hahaha😂 aynı şey benimde başıma geldi 18.haftaya kadar kız diyodu doktor sonra bi gittik erkek dedi ben şok pembe atletler çoraplar mama önlükleri almıştım bikaç tanede tulum tulumları değiştirdim ama atletler çorap mama önlükleri kaldı elimde😂 sağlıklı olsunda napalım eşim hep şey der bi çocukta iki heyecanıda tattık😂 ama kız çok istiyoduk orası ayrı hayırlısı ne diyelim