deno1 Nasil birsey almalıyım hic anlamam alanlar varsa link atsın hangisinde rahat ederim benim için o önemli
Kerem_mom Emzirme atleti aldım Penti tavsiye ederim bedeninizden büyük alın . Kış ayı atlet giymeden olmaz bence sütyenden daha mantıklı içi de sporcu atleti gibi düşünün göğüs kısmı lastikli ve emzirme için açılıyor askısından . Trendyoldan aldım
teletabi deno1 ben kapsız aldım daha rahat hissettim açıkçası. Arasındaki farkı bilmiyorum ama biri normal destekli sütyen gibi oluyor sanırım