Fundacanik kiminin kocası iş sahibidir, kiminki amele ne demek ya… evet maddi durum ve şartlar önemlidir ama bu konuyu buraya indirgemeniz çok sacma. Ayrıca da üslubunuz çok çirkin ve bu şekilde neyi savunursaniz çok itici gorunursunuz şuan gorundugunuz gibi. Ayrıca hanımefendi sizli konuşuyor saygısını bozmadan, siz de “sen dogurunca yaparsın, sen , sen ”,deyip durmussunuz, çok saygisizca. Resmen kendi fikrinizi dayatip kabul ettirmeye çalışır gibi. Hanimefendi bilimsel açıklamaları var demiş ısrarla, siz hala bebek ne anlar diyorsunuz. Size kalsa bebeğin algısı, bilinci de yok yanında kavga etseniz anlamaz. Eğitim önemli işte bu forumda çok iyi anlıyorum bunu…