minikane21 Aslitemiz bende öyle etkiler başkası vurunca da olmadi kuzum ondan korkutmadı sanırım şimdide bise yok ama bi daha vurmam sanırım
Bkt1262 minikane21 benimde uzak en azından yürüyüş oluyor bana. Bide yağlı oldugu için hemşire bile yapsa çok ağrı oluyor
minikane21 Bkt1262 şükür bende öyle etkiler yok etim kalın galiba ne ağrı ne morarma ne şişlik tüy gibi vurudurup çıkıyorum
Senademir04 Bende komşuma vurdurdum Allah’tan bişey olmadı sağlık ocağı hastane uzak tüp bebek transferi oldum inşallah bi sıkıntı olmaz yaa 🥺
minikane21 Senademir04 komşun bu konuda bilgilimi acaba kuzum çünkü tuo bebek zor bilirim. az cok bilgim var diye vurdum ben kendim. sen bence gebelik kesinlesene kadar sağlık ocağında vurdur
Senademir04 minikane21 artık öyle yapicam komşu herkese yapıyor bende ona guvenmistim ama gözüm korktu acikcasi
Bkt1262 minikane21 ilk yaptırdığımı farklı bi hemşire yapmıştı o acımadı bu sefer ki çok aşırı ağrı yaptı ne yürüyebildim ne üstüne oturabldim