Ebruaksoylu Doğum parası 1 aya kadar mı alınıyor ve nereye basvurabiliriz memleket de doğum yaptım oturduğum şehirde mi başvuru yapcam bilmiyorum
Strong_mother01 Ebruaksoylu 5 yaşına kadar alabiliyorsun Aile sosyal politikalardan evine en yakın yere tc mi veriyorsun 1 2 aya kadar postaneden yatınca gidip çekebilirsin
Strong_mother01 Ebruaksoylu yani yaşadığın yer olabilir çünkü postaneye yatıyor istediğin postaneden çekebilirsin yeterki başvuru yap ikametgah önemli olmuyor sormuyorlar tc n önemli ☺️