Mrvbdk bende 38+3 teyim ama hiç sancım falan yok. Doktorm çatı muayenesi etti açılmam cok iyimiş sadece suyunu patlatsam yeter doğum gelir diyor. Ama ben nedense korktm.biraz daha bekleyelm dedim. zararı falan olmazsa pazartesi 39olucaz o zaman patlattırayım diyorm🙄