Ergvn oğlumda hiç olmadı ama bunda biraz hızlı kilo alıyorum sanırım çatlıycam bende bu sefer. Dün giydiğim pijamanın lastik izlerini çatlak sanıp ağlamaya başlamıştım eşim sesimi duyup gelmiş korkmuş bişey oldu diye karnımı gösterdim hala ağlıyorum felan. Ee aşkım bişey yokki burda dedi. Bi baktım cidden yok🤣ay tamam yok bişey tuvalete gidiyodum ben diyip bozuntuya vermeden kalktım hemen🤣🤣