Burcu-10 Kızlar gebelikte parol içilebilir yazıyor her yerde grip oldum ve boğazım çok ağrıyor kullanan var mı?
teletabi Burcu-10 oğluma hamileyken ağır bir grip atlattım. Parol verdi doktorum faranjit olmuştum bide ayakta durmaya takatim olmayınca parolu serum olarak takmışlardı. Ertesi gün ayaktaydım. Parolun çok faydası oluyor içebilirsin canım
Ergvn Evet kullandım doktora da sormuştum sorun yok demişti. En hafif ağrı kesici parol zaten. Geçmiş olsunn