Aslihan2 Merhaba arkadaşlar bu ilacı kullanıp büyük abdest renginde degisme yaşayan var mı ? Ilacın yan etkisi olan birsey mi ? Duruma gore doktora gidicem tedirgin oldum 13 haftaligim bu arada
Rainbow0126 Aslihan2 Demir ilaçları dışkıyı siyah renk yapabiliyormuş. Bende de demir ilacı sonrası dışkıda siyahlaşma oldu. Demir fazlalığı var vücudumda ama doktor yine de içmelisin diyor
Bebegimveben0811- Aslihan2 evet bende decavit ve gyno ferro kullanıyorum yeşil siyah oldu sanki böyle o ilacın ise yaradığını gösteriyor mus
Deletedmom_33 Aslihan2 Normal. Renk değişimi yapıyor içerisinde demir var. Ben ekstra birde oroferon ile kullanıyorum Decaviti 😅 20+3′uz. Transfer önü başladım Decavite yeşil-siyah arası bir renk oluyor
Rumeysa3652 Aslihan2 ben kullanıyorum canım siyah yani koyu renk yapıyo hamileliğimden öncede kullanmıştım bi sıkıntı olmuyo eğer kabızlığın yada farklı bi yan etkisi yoksa
Aslihan2 Rainbow0126 Bu demir ilacı drgil multivitamin dedi doktor demir ilacı kullanmıyorum ekstra ama icinde varsa bilmiyorum☹
Aslihan2 Bebegimveben0811- ama sadece bu multivitamini kullanıyorum demie ilaci kullanmıyorum 🙁tek başına yine yapar mı?
Aslihan2 Rumeysa3652 yok cok şükür sadece renkten dolayı tedirgin oldum ama icimi rahatlattiniz cok teşekkür ederim ☺🌸