evlatkokusu0806 Canım ben 17+3 gibi titreşim olarak hissetmeye başlamıştım. 18+3 gibi de bı akşam sol tarafımda tırtıl yürüyomus gibi oldu. Ertesi gün akşam da yılan geziyormus gibi bişey kaydı. 18+6-19 dan beri de net hissediyorum. 20+3′üz. Eğer elinizi koymadıysaniz kendi damar-kalp atsinizi hissetmiyorsaniz bebek olabilir. Yine de bebek ise birkaç güne daha da netleşir ☺️