Sedefcann08 uzun suruyodu benim 10 saat kadar acile gittim alttan muayene de yumusama var erken dogum riski dedi. Serum ilac bilmem ne 4 gun sonra yine yasadim aynisi kendi doktorum yok diye baska hastaneye gittim bu sefer. Oda kafasi asagida baski yapiyordur dedi. 4 gun sonra yine oldu bu sefer kendi doktoruma gittim enf cikti antibiyotik verdi doktorum cok sukur gecti uzun suren adet sancisi gibiyse enf olasiligi yuksek bence bi idrar tahlili yaptir.