B-33 Merhaba kızlar duphaston ilacı biteli 10 gün oldu ama hala adet olmadım. Siz ilaç bittikten kaç gün sonra adet oluyorsunuz?
gul544 B-33 aslında o ilaç bir iki içmeye hemen söktürüyor demek sizde aynı etkiyi göstermemiş farklı bir ilaç isteyin doktorunuzdan
Mrv1007 B-33 ben kullanmıştım ve 15 gün geçmesine rağmen regl olamadım. Tekrar doktora gittim bu defa progestan iğne yaptı iğne sayesinde regl olmuştum
Mrv1007 B-33 ay inşallah öyledir 😍 bu arada bir sonraki ay yine regl olamadım doktor tekrar duphaston yazdı, duphaston kullanırken yumurtlamam olmuş gebelik oluştu. İnşallah gönlüne göre olur senin de