Ya arkadaşlar ben 5+4 günlüğüm de birkaç öncesine kadar bulantım vardı hafif şimdi hiç yok bu normal mi? Korkuyorum daha önce bebeğim karnımda ölmüştü bulantılarım aniden kesilmişti ben bu korkuyla nasıl yaşayacağım bilmiyorum 😞 ama gerçekten de bulanmıyor yaa hap bile kullanmıyorum yeter ki bulansın kusayım en azından sağlıklı olduğunu anlayayım diy😞
Sizde bulantılar var mı?