Kizlar ben 36. Haftadayım. Temizliğe başladım yavaş yavaş yapiyorum. Dün kayinvalideden halı yıkama makinesini aldım koltukları yıkıycam. Görümcemde diyor beni çağır yikayacağın zaman beraber yapalım. Yok dedim zor değil ben tek başıma yaparim. Yok yok sakın tek başına yapma ben gelirim dedi. Simdi görümcem gelse sabah erken gelicek kahvalti hazirliycam öğle yemeği hazirliycam. Aksam yemeği hazirliycam. Birde öyle herseyi yemez ona göre yapmam lazım. Sanki böyle daha zor olacak benim için. Bir gün önceden yapsam sanki bayat yedirmişim gibi bi algı oluşacak eminim dışarıdan söylesem o zaman koltuk yıkamacı çağırsam ayni paraya gelecek. Hani yanlış anlaşılmasın hamile olmasam isterse hergün gelsin yemeğin kralını yaparım ama son haftalardayim artik cok zor geliyor. Koltukları daha öncede yıkadım kolay yani zorlanacak bi durum yok ama çağirmazsam da bu sefer alinacak sanki onu istemiyormuşum gibi düşünecek off napsam ki😂