Merhaba arkadaşlar bu 3. Gebeliğim ve ben 2. Gebeliğimde gebelik zehirlenmesi yaşadım.. Tedbir almama rağmen bebeğim 4 aylıkken tekrar gebe olduğumu öğrendim ve şuan gebelik zehirlenmesini tekrar yaşarım diye korkuyorum sorum şuki gebelik zehirlenmesi yaşayıp 2. 3. Gebeliğini sağlıklı geçiren var mı aranızda ?