2kezanne1 Anneler bizim gibi gününü doldurpta hala gelemeyen bebekler varmi? Ilk oglum 41+2 de doğdu. Bu bebeğimde gelmeye niyeti yok gibi
hanimhanimcik bizde 39+4 tam olarak 3 günümüz kaldı hala tık yok🥲 korkuyorum sezeryana felan almak zorunda kalırlar diye inşallah gelir ya
aysenunur bende 39+3 üm hiç doğmiyacakmış gibi hissediyorum öle agrı sancım da olmuyo 🤨😃ilki 37 haftalık doğmuşdu