Sindamek Merhaba ben 15+4 haftalık hamileyim hareketlerini henüz hissetmiyorum. Sürekli sanki bişey olmuş mudur acaba iyi midir diye düşünüyorum. Takiplerim 1 ay arayla beklemesi zor oluyor. 2.hamileliğim :)
Happybsrn Sindamek bnde yarın 15+0 olacam İlk gebelik bnde birşey hissetmiyorum erken galiba 20 ye kadar yolu var 😊
Nisan4523 Sindamek Ben 17.haftadan sonra minik minik hissetmeye başladım. Şimdi 23+3üz.Ve çok rahat hissediyorum artık şükür.
istanbullugelin34 Sindamek bende öyleydim ilk zamanlar muayene günü gelmek bilmiyodu sanki acaba iyimi diye düşünüyodum hep ama iyidir merak etme bisey olsa illa anlarsin az sabret hareketlerini hissedince rahatlarsin bak ben son günlerime geldim 😊
Sindamek Happybsrn doktorum 18.haftadan sonra hissetmeye başlarsın dedi banada.. Sağlıkla kucağınıza alın.
Sindamek İlk bebişte birşey anlamadım ilk olduğu için sanırım.. Ama bunda hissedemediğim içinde iyi midir acaba doktora gitsemmi görsemmi diye düşünüyorum :))
Sindamek Llkk ikinci gebeliğim ama birşey anlamadım ilkinde çok rahat ve bilinçsizdim. :)) şimdi birşey olurmu acaba diye pimpirikleniyorum :)
Llkk Sindamek yok hiç birşey olmaz bende ikincisini 21 de duydum şimdi 37 haftalık bişi olmaz pozitif düşünmeye çalış canım benim