ilknurd_98 Normal doğum yapan annelere bir sorum var, doğumdan sonra gecelik giymek mi daha rahat yoksa pijama takımımı önerileriniz neler?
Buse62 ilknurd_98 hastane için gecelik giymek daha rahat normal dogumdan sonra. alttan muayane ediyorlar kanama durumuna bakıyorlar 1 gün boyunca
SenaHifa ilknurd_98 ben de gecelik daha rahat olur diye 2 tane koymuştum çantaya ama alttan muayene etmediler hiç doğumdan sonra o yüzden pijama giydim
Minisimveannesi ilknurd_98 bir elbise 1 alt ust takim almistim sadece alt ust takimin ustunu giyebildim altim bezliydi hastaneden cikana kadar alti kullanamadim bile.
ilknurd_98 Buse62 ben sadece 2 tane pijama takımı aldım önden düğmeli acaba gecelikte alsam mı ne olur ne olmaz diye kararsız kaldım, teşekkür ederim 🙏
ilknurd_98 superrmomy 2 tane önden düğmeli pijama takımı aldım ama alttan muayene için de bir tane gecelik alsam mı diye düşünüyorum 🤔
Senaaay ilknurd_98 kesınlıkle gecelık almalısın hem alltan muayene ıcın buyuk kolaylık hep depend degısırken kolaylık.
Buse62 ilknurd_98 önde düğmeli pijama takımları rahat lohusalıkta iyi oluyor bende 2 tane almıştım bide gecelik almıştım. suwenden almıştım ben oraya bakabilirsin güzel modeller oluyor
superrmomy ilknurd_98 evet onun icin gerekli olabiliyor ama benim ihtiyacım olamadı canım 2 kere falan muayene oldum normal doğum olunca zor olmuyor ama sezaryen olucaksa dikislerden dolayı çıkarmak zor olabilir
SenaHifa ilknurd_98 alın siz yine her doktorun stili farklı belki sizin doktorunuz alttan muayene etmek ister doğumdan sonra da
Plncnr-dnsn Senaaay emici külotlar mı daha kullanışlı yoksa bu lohusa pedleri oluyor ya onlar mı hangisini tercih etmeliyim
Ayseee4238 ilknurd_98 gecelik aslında düşününce daha rahat olabilir ama ben yatarken oturup kalkarken açılır rahat edemem o konuda diyo pijama takımı aldım onunlada gayet rahat ettim aslında zor olmadı yani
Senaaay Plncnr-dnsn kuzum ben depend kullandım ınan mucıze bıseu kullan kullan at neredeyse bır hafta on gün kanamam coktu elım ayagım oldu.