Hamza5353 ama bu tür şeyler genetik diye biliyorum ben. annem 3 erkek lardesimi 4500 doğurmuş beni 3800 doğurmuş. kızımda yememe oyle dikkat etmedim doktorum bana sen kaç kilo ve boy doğdun dedi söyledim kizinda büyük ihtimal seninle aynı doğacak dedi ve tam dediği gibi 3800 52 cm dogdu kızımda. suan ikiz hamileyim ikizler kızıma göre minyon olaxak ama ortalama ikizlere göre iri olur genetik kilo boy anneye benzer dedi. Yani takılmayın hic. sağlığı önemli. suan kizim 2 yasinda 10 kilo var yok yani bayagi zayif qma bende 2 yaşındayken kürdan gibiydin diyor annem. içiniz her türlü ferah olsun🥰 arkadaşım ikiz dogurdu minik olur falan diyorduk kadin biraz iri bebekler zayif dogdu ama suan bebisler 4 aylik 9 aylik kiyafet giyiyor yani hiç belli olmaz bu durumlar rabbin sağlığı daim etsin önemli olan gelisimi güzel ilerlemesi❤