bollysena Merhaba arkadaslar, 27 haftalik gebeyim dün kan tahlili ve idrar tahlili yaptirdim bugun sonuçlarimda biraz kanimda düşüklük ve b12 de az bir düşüklük varmis birde saglik ocagindaki doktorum demir kullaniyormusun dedi hayir dedim Decavit ve Vegaferon ilaclarini kendisi verdi. Bu ilaclari kullananlar varmi aranizda? Internnetten baktim birisi demir digeri vitaminler iceren ilaclarmis yararini goren varmi?
blackberry118 Decavit kullaniyorum oyle her seyi rahat rahat yiyip icemedigim icin vitamin ihtiyacini karsiladgkni dusunuyorum. 24. Haftadayim her sey normal cikiyor. Demir olarak da gyneferon kullaniyorum.
bollysena Hcrksk hayir maalesef zaten bunu bile saglik ocagindaki doktorum verdi, beni takip eden iyi bi doktorum hic olmadi istedigim gibi bilgi alabilip sorular sorabilecegim devlet hastanesine gidiyorum çünkü bilirsiniz...
Hcrksk bollysena devlette de olsa veriyorlar.düşün sağlık ocağı hemen takibe alıyor.şanssızlığın olmuş canım