Merhaba. Geçen gün doktoruma 28. Haftada iğne olucakmıyım diye sordum. Hayır gerek yok. Doğumdan sonra bebeğin kan grubuna göre sana yapılır iğne dedi. Özel hastaneye gidiyorum bu arada. İlk hamileliğimde devlete gidiyordum ve 28. Haftada hemen iğne yapmışlardı. Şimdi kafam karıştı özel hastane neden böyle dedi diye. 2. Gebeliklerinde iğne yaptırmayan var mı acaba