Brcadn İlk kızım 38+2 de doğdu , şu anda 38+1 im hala beklemedeyim sizler ilkini ve ikinciyi kaçıncı haftalarda dogurdunuz ?
turuncuanne Brcadn ilki 42. haftada doğdu, şimdi 37+2 ikinci oğlanı beklemedeyiz. Karın aşağı düşmeden doğum olmuyo mu ya bilgisi olan var mı
Brcadn Omerhatice ah ne güzel benimki gelmek bilmiyor dün gece aşırı mide bulantısı ve kusma isteği vardı inşallah doğum belirtisidir
Denal Kızlar erken geliyor efsanesi doğru mu acaba gerçi benim yeğenim 41 haftasında geldi ….istisna …bakalım benim kızım ne zaman gelecek….
Baharozdemir Benim gibi hedefi 28,29 hf gorebilmek olananneler için dua edin nolur.bizlerde 30 lari görelim hayırlısı ile. Sizlere de sağlıklı hayirlidogumlar diliyorum Allahım can sagliyla gelsinler