Hanımlar 2 gun once kürtaj oldum. 2 doktora gittim bebeğimin kalbi durmuş. 9+5 hamileydim. 8+4 TE kalbi durmuş bebeğimin. Sizinle hiçbir ilgilsi yok bebek kendi kalbini durdurmuş, kromozomal sıkıntı olabilir dedi doktorum. Çok üzgünüm ilk bebegimdi. Kendi doktoruma gittin. Doktor 15 20 gün sonra gel dedi kan pıhtılaşması için test yapacakmış. Eşimle k uyuşmazlığı vardı kürtajdan sonra kan uyuşmazlığı iğnesi yaptılar. Psikolojik olarak iyi değilim sürekli ağlıyorum. Başına gelen var mı böyle bir durum. Rabbim kimseye yaşatmasın çok zormuş. Sizin süreciniz nasıl ilerledi ne yaptınız? Testler hastane süreci nasıl gitti sizin