Fatmadeniz Dün ayrıntılı ultrasonun vardı bebegın kafası çok asagda dedı ve yüzünü göremedim neden öyle olur bebeğe bir zararı varmı yada dönermi yukarı
Deletedmom434 Fatmadeniz benimkide detaylıda o şekildeydi ve doğum pozisyonunda duruyordu çok şükür bir sıkıntımız yok 🙈 zamanla çıkacaktır yukarı
Fatmadeniz İnşallah çok zor oluyor yere eğilemiyorum doktor 1 ay sonra tekrar gel dedi bakalım belki yüzünü görürüz