Mujde0808 Ben devlette doğum yapıcam 24 günüm kaldı. Özelde doğum paketleri oluyor öğrendiğimde yarılamıştım hamileliğimi. Bir doğuma da 4 5 bin vermek istemedim. Emre merter mart batmış özel çalışıyor paşakonakta o bana 5000 tl demişti ondan da memnun olanlar varmış doğumu royalde yaptırıyormuş emre bey.