Ggglllldddiiii 2sinide kullandım hala daha kullanıyorum fazlasıylada memnunum hiç bez değiştirmedim. Ama bio çıktığından beri onu kullanıyorum daha pamuk pamuk.. ıslak mendilde sleepy ilk doğduğu zamanlar 7 8 aya kadar yenidoğan natureli kullandım sonra ek gıdada kakayı temzilemek için dha etkilisi gerekiyordu yine sleepy sirkeli okalipts limonlu olanı var şuan 2.5 yaşında kızım hala daha onu kullanıyorum ve çok memnunum