Dygrd ya herşeyi geçtim geçen tartıştık bide diyor ki ben senin herşeyine karışıyormuyum ne yapmış oluyorsun böyle biz hiç demedik alışveriş yapalım veya doğum parasını ödeyin diye hala biz cçocukmuşuz gibi planı kafalarında kurup bize söylüyorlardı neyseki kurtuldum yemin ederim evleri ayırdık 40 ım çıkana kadar benimle kalacaktı kendi kızında 10 gün kaldı iyiki sorunlar çıktı diyorum valla bazen üzülüyorum ama bu gün telefonu suratıma da kapattı ya isteyerek ya istemeyerek bilmiyorum ama bazı şeyler çok zoruma gidiyor boşu boşuna ağlatıyor beni 2 etti bende yeter dedim çekicem ipini herkesin kimseye yüz vermiycem