Seymaben 16 haftaya kadar genelde net foto alınıyo ondan sonra çok çok zor düzgün foto almak ben 16 haftadan sonra kafa kol bacak hep ayrı ayrı hoş büyüdükleri için ultrasona sığmıyolar artık tek karede yakalamak mümkün değil bide benimki oynak doktorunun sesini duyunca hepten neşeleniyo beyefendi hiç görüntü vermiyo😂😂😂😂