Kızlar merhaba gecen ay beta 10.90 çıkmıştı adet günümde pembe leke geldı ve beta 2.62 çıktı doktor böyle şeyler olur dedı açıklama yapmadı suan adetıme 17 gün var ama 2 gündür yemek yedıkten sonra mıde bulantım oluyor ve süt rengınde akıntım oluyor psikolojik mı yoksa hamılelık belırtısı mı anlayamadım daha çok erken test vs icin ama içimde bi umut beklıyorum sızce olabılır mı ?