Sinemgkmn bana 12.haftamda doktorum kordon değilse erkek bebek dedi 15.haftamda dur kapalı göstermiyor açsın dedi ve 15 dakika boyunca bebeğimin göstermesini netleşmesini bekledik bu yüzden doktoruma da ayrıca minnettarım çok arkadaşımdan duydum ¾ dk bakıyor görünmüyorsa beklemiyor hiç döner eder diye bitiriyor muaneyeyi benim doktorum 15 dakika bekledi hatta video çekiyorduk öyle uzun sürdü ki biz yorulduk çekmekten kapattık artık ama doktorumuz güzel bir heyecanla bekledi gördü ve erkek bebek netleşmiş dedi hatta yerinden heycandan zıpladı alkış çaldı tebrik etti falan o bizim doktorumuz değil abimiz artık 🙏