Sahin1 bacım bu mevzularda deneyimliyim benzer durumları ben de yaşadım evliliğim sırf eşimin ailesi yüzünden kaç kez bitme noktasına geldi boşanmayı da hep ben istedim hala eşimi sırf bu yüzden gözden çıkarabilirim üstelik 2 çocuğum olmasına rağmen arkamda kimse olmasa da bunu yapacak kadar kendime güvenirim.Sana istersen yol gösterebilirim ama belki senin durum benimkinden daha kolay çözülebilir.Ben çözümü eşimin ailesini hayatımdan çıkararak buldum ve eşime de bunun gözdağını verdim çünkü insana yeter artık dedirttikleri zaman eşini bile görmüyorsun.Ben çocuklarımı bile göstermiyorum eşimin ailesine,şu an eşim bir daha ağzını açıp aileme gidelim veya çocukları göstereyim dese mahkemeye gider davamı açarım.