Kızlar 26+0dan yazıyorum ne yazıkki 22.haftadan beri su azalması sorunu ile uğraşıyorum. Cuma günü komple suyu bittiği için hastaneye yatırıldım. Pazartesi günü bebeğimi alıcaklar. Umarım bundan sonrası için hakkımızda en hayırlısı neyse olsun. Rabbim inşallah çocuğumuzu bize bağışlar, içtiğim havuç suları, armut suları ne yazıkki bende işe yaramadı. Umarım sizlerde işe yarae. Rabbim hepimizi ve bebeklerimizi korusun inşallah