Gamzeli63_anne Selin77 başka doktormu yok allh Aşkina bırak o doktru Bnde geçen hafta gittim suyu azalmış dedi ne yapablrm dedi bol bol su icecm dedi bende bir hafta boyunca her gün 4litre hatta bazn 5 litre su içtim kontrole gittim çok skr iyi dedi bol bol bol su iç tuzu kes su icmek boş diyenleri tkma bn kendm yaptm oldu çok skr hala devam ediyorm dedigm gbi en az 4 litre icecngunde
Selin77 Gamzeli63_anne sağol canım çok teşekkür ederim hemen bıraktım zaten doktpru doktor demeye bin ispat lazım cani insan hemen bebeğimi alcakrı
Kerem_mom Kelek dediğim hani turşunun içine koyuyorlar ya tombiş yuvarlak kavunun küçüğü. Bulabilirsen bak bi ara migroslarda vardı zamanı geçti mi bilmiyorum
Yazderyasi Selin77 1 ayın sonunda arttı.. Su an 33. Haftadayız, sizin bebeğinizin gelişimi iyiymiş, inşallah bi sorun çıkmadan ilerlicek gebeliginiz, stres yapmayın bebde çok ağladım sızladım bebeğe zarar.. siz elinzden geleni yapın bol bol Dua edin..
Selin77 Yazderyasi benide doktorunn dedikleri çok üzdü hele eve git bebeğin ölmesini bekle gel demesi.. Şimdi kendime geldim ben mutlu olunca oda oluyor hissediyorum benimde2hafta oldu inşallah benimde toplar inşallah hepimiz çocuklarımızı sağ salim kucaklarımıza alırız
Papatya-Kokusu dml33 Ay inşaAllah ilk gebeliğimde de böyle sorun olmuştu artık psikolojik olarak yıprandım ilk bebeğimde erken doğdu küvezde kaldı uzun süre zor zamanlar rabbim tekrar yaşatmasın bana ve kimseye
dml33 Papatya-Kokusu âmin cnm çok zor sürekli kontrole ayakları geri gidio insanin bir kayıp olunca bide bnm psikolojimen çökmüştüm
Papatya-Kokusu dml33 Sizin durumunuz daha kötüymüş tabi rabbim acılarını göstermesin balım inşaAllah sağlıkla doğuralım zamanında bunda iyi düşün bak doktorunda normal zamanında doğurursun demiş sen bol bol suyunu al havuc suyunu iç portakal narda cıktı onlarında suyunu sık iç doktorum demişti ilkinde işe yarıyor gerçekten ❤️ Maden suyunuda aksatma iç günlük 1 tane de olsa
dml33 Papatya-Kokusu cnm bu benm 3. Hamilelik yeni daha gitmedm doktora 4 haftalik ilkini kaybettim sonra kizim oldu ondada skinti yasadm bunu bilmiyorum kismet artık sağlıkla dogsunlarda
dml33 Papatya-Kokusu bana doktor kizimdayken havuc suyu ic dedj sekerin falan çıkarda suyun normal olur dedi 24. Haftada şeker cıktı 😂suyum diyette yapsm birsz daha düzene girdi millet şekeri ciksn istemez bnde ciksn diye ugrastm resmen bi umut😂
Selin77 dml33 inşallah canım Rabbim hepimizin yardımcısı olsun insan kendinden çok karnındakini düşünüyor yeterki iyi olsun diye
Selin77 dml33 ay vallahi bende 3 4 gündr 2 karpuz yedim suyu artsın diye yeterki şeker komasına girecektim artık Allahım yeter ki iyi olsun dedim bakalım bendede çıkmasa şeker en son normaldi ama 😅
birkizbirerkekannesi Selin77 Allah’a havale etmek lazım böyle densizleri. Aslinda su azlığında su takviyesi yapılıyor bildiğim kadarıyla. Bir arkadaşımın daha oyle olmuştu hastanede yatışı yapılıp su takviyesi yapılmıştı. Benimde bu gebeligimden önce 8 haftalikken suyu az ve yeri dar demisti doktor onu kaybettim 🥺 aslında kan pıhtılaşma sorunu varmış o yüzden suyu çoğalamamiş bunu değerlendirdileri mi? Genetik test yapılmıştı bana. Sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin Allah🤲
Selin77 birkizbirerkekannesi benim ankarada gittiğim doktorlar dışardan sıvı verilmiyor ve enfeksiyon kaynağı dediler geçen bende insta gramdan konyada bi doktordan gördüm hatta altındaki yorumları okudum çoğu insan madem böyle yöntem var neden bizde uygulanmadı çocuklarımızı kaybettik felan yazmış
Selin77 Selin77 bende nol bol su içiyorum, havuç armut suyu içiyorum bakalım nasip kısmet azı sıkıntı çoğu sıkıntı gerçekten 9 ayımız hep riskli geçiyor canım inşallah evlatlarımızı sağ salim elimize alırız
Yazderyasi Selin77 o doktor benim karşıma çıksa ağzıma geleni söylerim.. önce bi insan olsun.. siz içinizi ferah tutun ve mümkünse doktorunuzu degstirin
birkizbirerkekannesi Selin77 Değişik bir durum doktorların bir konuda farklı fikirlerde olması 🤷♀️ benim arkadaşımda gayet sağlıklı bir şekilde yspti doğumunu. Hayırlısı olsun düzelir inşallah.
Mrvksm Selin77 inşallah ☺️ cuma günü gittiğim kontrolümde suyum normal seviyeye gelmişti. 32+3 tüm . 25ten 32 ye 7 haftada toparladı. Siz de hiç dert etmeyin bol bol su için.
Selin77 Mrvksm inşallah canım bana çok güzel umut oluyorsunuz inşallah bende buraya böyle güzel şeyler yazarımda bendende umut olurlar çok zorlu bir süreç Allah yardımcımız olsun ☺️