Selin77 12 haftadan beri suyum az, eşimle gitmiştik ilk duyduğumuzda eşim peki daha da azalırsa ne olur sordu doktora o da bebeği kaybedeceğiz dedi biz şok olduk(( doktoru değiştirdim hemen, şu an artık 29 + 3 haftalık olduk, hareketleri iyi, suyum hala az, he iki haftada bir muayrneye gidiyorum, bu arada perinatolog benden bir sürü tahlil test istedi hepsini yaptırdım ama bir şey çıkmadı, yani sebebi belli değil, inşaAllah bir şey olmayacak zamanında çok sağlıklı doğacak 🙏🏻