duyguuudmr Merhaba kızlar. Tüp bebek tedavisi ile hamile kaldım çok şükür 🤲🏻 kaçıncı haftada olduğumuzu nasıl hesaplayacağız normal gebelik gibi son adet tarihine mi bakılıyor yoksa transfer günü falan mı? Bilgisi olanlar lütfen yardım edebilir mi 🍀
duyguuudmr Oznurcakir Çok teşekkür ederim canım Allah razı olsun darısı tüm isteyenlerin başına inşallah 🤲🏻♥️
Deletedmom72727 duyguuudmr bende tüp bebekle hamile kaldım son adet tarihine göre bakılıyor Allah sağlıkla sıhhatle kucağımıza almayı nasip etsin hepimize İnşaAllah 💐🤲
Oznurcakir duyguuudmr amin canım benim . Rahmim hala ince estrofem kullaniyoz 10 günde 6.6 mm olmuş ctesiye kadar kalınlaşır dmi nar suyu da içiyorum
duyguuudmr Oznurcakir Hiç canını sıkma kafanda takma kalınlaşır Allahın izniyle bolbol dua et canım 🤲🏻♥️
Ayselosman Oznurcakir nar suyu ve narin rahim kasilmasina neden oldugu soyleniyor onun yerine avakodo tuketin