Şehir dışına tayin olduk.üst komşu karı kocanın 2.evliliği 1 oğlu var adamın küçük.Üst komşuyu çarşıya götürmemiz gerekti evrakta karışıklık olduğu için.Kadın ön kapıya elini attı bırakmıyor oturacak sandım dedim ben arkaya geçerim içimden.eşim açana kadar bırakmadı.1 hafta sonra eşimle kapıda karşılaştılar zorla yarın oturmaya kabul ettirdi onlara.eşim kısa kesiyor ama komşu konudan konu açıyor 15 dk tuttu kapıda.Üstü başı da biraz fazla açıktı.Ben içerideydim.Eşli tatlı yemeye gitmek istiyor.ben eşli görüşmeyi sevmiyorum komşuyla,neler duyuyoruz.Ama samimi yardımsever iyi birine benziyor.Gitmeli miyiz eşimle yarın.Arada kaldım.