Ayseduru0712 Kızlar ikinci hamileliğim 38. Haftamdayım 4 kilo bebek henüz açılma yok 4 kilo veya üstü olupta rahat normal doğum yapanınız var mı yoksa sezeryan mı olmalıyım sizce?
Aycaaa571 Ayseduru0712 belirli bir kilonun üstündeyse sezeryana alıyorlar dşye biliyorum ama doktorunuza bir sorun
Dilannn47 Ayseduru0712 sakın bu hatayı yapma boşuna çekme sancıyı eltiminde bebeği 4 kg özele gidiyor 2 ayı var daha ama doktor sezeryana alacak bu düşünce bebek içinde zararlı
Ayseduru0712 Aycaaa571 devlette doğum yapacaktım ama oradaki doktor direk sezeryana almıyor sancı çekipte sezeryana alınmak istemiyorum kafam çok karışık korkuyorum
Ayseduru0712 Sevgikaya1525 ilk doğumum normaldi 18 saat sancı sonrası 7 cmle doğuma girdim kızım 3100 gram doğdu keside attılar ondan korkuyorum o kadar sancı çekmek istemiyorum
Sevgikaya1525 Ayseduru0712 ama şuan 4 kg ise ne zmn geleceğ belli değil dha fazla olablr o yüzdn tehlikeye atma sezeryan ol cnm hç birşey sen ve çocuğunun sağlığından önemli değl
Sevgikaya1525 Ayseduru0712 kuzum çok haklısın ben gece 1 de hastaneyr kaldırıldım sancım vardı ertesi gün öğlen 12 ye kadar kendi sancımı çektim açılmam 3 santim olmuştu suni verildi 12 de saat 5 te 10 santim açıklık ile doğuma alındım kesi qtıldı 8 dikiş oldu 3800 doğdu oğlum
Polyannaa123 Ayseduru0712 bende 41. Hafta oluyorum yarin yatış yapılacak bebegin kilosu en son 3900 dü yarın muayene edip karar vereceklermiş ya suni sancı yada sezeryan devlet hastanesine gidiyorum bakalım ne dicekler
Ayseduru0712 Polyannaa123 bende yarın gidicem kontrole bakalım ne diyecek bana sancım oluyor ntsde çıkıyor ama açılma filan yok ikna edebilirim inşallah bide minyon bi yapım var çıkartamam korkuyorum🤭
HollyMolly Ya çok yıpranırsın bence. Çocuk icin de tehlikeli. O sancı üstüne dört kilo çocuğu doğurmak üstüne riskler ve de vajinal yıpranma😥 En güzeli sezaryen mis gibi. Sen bilirsin ama sancı çekip sezaryene girmek de var
Ayseduru0712 Sevgikaya1525 ilk doğumda bilmeden gidiyoruz ama şimdi herşeyi acıyıda bildiğimiz için daha zor geliyor
Ayseduru0712 Yagmur00 bu kadar yiyorum ama görsen dersin bu çocuk nerde karnım çok küçük doktor bile şaşırdı oğluşumu görünce😂