Bir haftadır ciddi bir boğaz enfeksiyonu yaşıyorudum. Ateşim çıkıyordu. Boğazımın acısından su bile içmek işkenceydi. Elma sirkesiyle gargara yaptım ve çiğ sarımsağı hap büyüklüğünde doğrayıp yuttum. Bir günde bayağa farketti.
Ayrıca taze sıkılmış meyve suları da iyi geliyor.
Geri kalan herşeyi denedim. Ilık ıhlamur, zencefil, bal, nane vs karışımları. Hiç biri yatıştırmadı bile